Τετάρτη 27 Οκτωβρίου 2010

Τι θα κάνει ο κ. Τσιφοδήμος αν το Φεβρουάριο του 2011 καταδικαστεί από το Εφετείο Θεσσαλονίκης;

Λιτόχωρο, 26/10/2010

Τι θα κάνει ο κ. Τσιφοδήμος αν το Φεβρουάριο του 2011 καταδικαστεί από το Εφετείο Θεσσαλονίκης;

ΔΗΛΩΣΗ

Του Γιώργου Παπαθανασίου

Υποψηφίου Δημάρχου

Δίου – Ολύμπου

Προς όσους υποψηφίους Δημάρχους ασχολούνται στις ομιλίες τους με τη δική μου υποψηφιότητα

Κύριοι συνάδελφοι, όσοι από εσάς ασχολείστε στις ομιλίες σας με τη δική μου υποψηφιότητα, εξηγείστε στον κόσμο το πρόγραμμά σας (αν έχετε), αναλύστε τις θέσεις σας και προσπαθήστε να πείσετε το λαό της νότιας Πιερίας για τις δικές σας ικανότητες στο να διοικήσετε το νέο Δήμο Δίου – Ολύμπου.

Είναι πλέον προφανές ότι οι τελευταίες δημοσκοπήσεις που εσείς οι ίδιοι παραγγείλατε και που τις κρατάτε ερμητικά κλειστές στα συρτάρια σας, σας έχουν πανικοβάλλει.

Δεν σας ωφελεί να παπαγαλίζετε λέγοντας στην αρχή ότι δεν μπορώ να θέσω υποψηφιότητα και στη συνέχεια ότι δεν θα με ανακηρύξει υποψήφιο δήμαρχο το Πρωτοδικείο Κατερίνης.

Αφού διαψευστήκατε σ’ όλα αυτά, τώρα ισχυρίζεστε ότι δεν θα μπορώ να ορκιστώ.

Μην πανικοβάλλεστε τόσο πολύ μπρος στη επερχόμενη ήττα σας. Αφήστε τον κόσμο να αποφασίσει. Εσείς πειστήκατε ήδη από τώρα ότι θα εκλεγώ Δήμαρχος και προσπαθείτε να με υπονομεύσετε.

Άλλωστε, αυτό φάνηκε καθαρά και το βράδυ της συνέντευξης στη «ΔΙΟΝ» Τηλεόραση. Δεν είχατε ερωτήσεις παρά μόνο για εμένα, λες και εγώ ήμουν ο εν ενεργεία Δήμαρχος.

Εγώ και Δήμαρχος θα ορκιστώ και το Δήμο θα διοικήσω όπως έμαθα τόσα χρόνια να διοικώ, αρκεί να το αποφασίσουν οι πολίτες και όχι εσείς.

Και επιτέλους, αφού ο κ. Τσιφοδήμος τόσο πολύ θέλει να ασχολείται με τη δική μου υποψηφιότητα και να θέτει ερωτήματα για το τι θα συμβεί όταν αύριο ο λαός με εκλέξει για τη θέση του Δημάρχου στο Δήμο Δίου - Ολύμπου, ας μας πει ο ίδιος ο κ. Τσιφοδήμος: Αυτός τι θα κάνει αν το Φεβρουάριο του 2011 καταδικαστεί από το Εφετείο Θεσσαλονίκης όπου είναι κατηγορούμενος για υπόθεση της ΔΕΑΛ;

Αλλά φαίνεται ότι έχει πειστεί πως δεν πρόκειται να εκλεγεί Δήμαρχος και

γι’ αυτό δεν τον απασχολεί το θέμα.

Υ.Γ. Άραγε, γιατί ο κ. Τσιφοδήμος δεν έθεσε τα ερωτήματά του όταν όλοι οι υποψήφιοι είχαμε το δικαίωμα να θέσουμε ερωτήματα στους συνυποψηφίους μας στο debate της προηγούμενης Παρασκευής;

Τι φοβήθηκε; Μήπως φοβήθηκε την απάντηση που θα έπαιρνε δημόσια, την ίδια στιγμή; Γιατί θέτει ερωτήματα για εμένα, μόνο όταν εγώ απουσιάζω και προφασίζεται διαλόγους που ποτέ δεν έγιναν;

Όποτε θέλουν και όποιοι θέλουν, σε οποιοδήποτε ραδιόφωνο ή τηλεόραση να βρεθούμε ενώπιος- ενωπίω για να δει ο κόσμος ποιος λέει αλήθειες και ποιος λέει ψέματα. Όπως για παράδειγμα ο βιολογικός του ΧΥΤΑ. Αν πράγματι λειτουργεί όπως μας διαβεβαίωσε στο debate ο κ. Τσιφοδήμος.

Καλούμε δε τους δημοσιογράφους να το διαπιστώσουν και οι ίδιοι επιτόπου αν έχει τεθεί σε λειτουργία.

Εγώ και όλοι οι υποψήφιοι του συνδυασμού μας θα συνεχίσουμε το αγώνα μας με το κεφάλι ψηλά. Μακριά από όλα όσα σπιλώνουν συνειδήσεις και διχάζουν ανθρώπους. Με γνώμονα την ΕΝΟΤΗΤΑ όλων, που θα μας οδηγήσει στην ΑΝΑΠΤΥΞΗ του τόπου μας, για μια ΝΕΑ ΠΟΡΕΙΑ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου