Τρίτη 20 Αυγούστου 2013

Παπαδόπουλος: «Είμαι ΠΑΟΚ»

Πρώτη καταχώρηση: 20/08/2013 - 20:11
Τελευταία δημοσίευση: 20:11Αθλητισμός
Παπαδόπουλος: «Είμαι ΠΑΟΚ»
Παπαδόπουλος: «Είμαι ΠΑΟΚ»

Δυσαρεστημένος δήλωσε πως είναι ο Κυριάκος Παπαδόπουλος με το γεγονός ότι η Σάλκε θα αντιμετωπίσει τον ΠΑΟΚ για τα play off του champions league, τονίζοντας στη συνέχεια μιλώντας στο match programme, πως είναι ΠΑΟΚ, όμως ο γερμανικός σύλλογος είναι το νούμερο 1 για τον ίδιο.
Αναλυτικά: Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά η Σάλκε παίζει με Ελληνική ομάδα. Είσαι ευτυχισμένος με αυτό;
«Ειλικρινά όχι! Η Σάλκε είναι το νούμερο 1 για εμένα τώρα, αλλά είναι γνωστό ότι είμαι οπαδός του ΠΑΟΚ! Μεγάλωσα έτσι και συμπαθώ αυτή την ομάδα. Δεν κρύβω ότι και τώρα βλέπω τον ΠΑΟΚ στην τηλεόραση και είναι η ομάδα μου. Θα προτιμούσα να περάσουν και οι δυο ομάδες στους ομίλους».
Η οικογένεια Παπαδόπουλου ποια ομάδα θα υποστηρίζει; ΠΑΟΚ ή Σάλκε;
«Έχουν το ίδιο συναίσθημα με εμένα. Όλοι είναι ΠΑΟΚ στην Ελλάδα και φυσικά Σάλκε στην Γερμανία. Είναι σίγουρο ότι δεν θα δυσαρεστηθούν με οποιοδήποτε αποτέλεσμα».
Μίλησε και για την ιδιαίτερη σχέση του με τον Σαλπιγγίδη ο Κυριάκος και τόνισε: «Φυσικά. Είναι φίλος μου, είναι μία φοβερή προσωπικότητα και τον σέβομαι. Έχω να μάθω πολλά από αυτόν. Όχι τόσο εντός γηπέδου όπου παίζουμε σε άλλη θέση».
Για την άδεια Τούμπα στην ρεβάνς ο Παπαδόπουλος τόνισε: «Λυπάμαι γι’ αυτό. Το ποδόσφαιρο δεν είναι ίδιο χωρίς κόσμο. Χαίρομαι που αύριο η ατμόσφαιρα θα είναι καυτή. Οι οπαδοί του ΠΑΟΚ υποστηρίζουν έντονα την ομάδα τους, ενώ και της Σάλκε είναι μοναδικοί. Αύριο η Αρίνα θα είναι μία κόλαση»

Πηγή:pamesports.gr
                        pigi  enikos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου