Σάββατο 21 Δεκεμβρίου 2013

Να που φύσηξε ο ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ ΑΝΕΜΟΣ! Ασύμμετρη απειλή για Σαμαρά και λοιπούς Διοκλητιανούς

Του Στρατή Μαζίδη

Να λοιπόν που φύσηξε ο...στρατηγός άνεμος, Βύρων Πολύδωρας απειλώντας με καταψήφιση το νομοσχέδιο για το φόρο ακινήτων από του βήματος της Βουλής.


 Μίλησε για.....
«δήμευση περιουσίας» και «βαρύ και δυσβάσταχτο φορολογικό χτύπημα στον ελληνικό λαό».

"Θέλετε να το ψηφίσω εγώ αυτό;" είπε χαρακτηριστικά.



Μετάξυ άλλων δήλωσε:

«Είναι δήμευση. Τον αγριεύεις τον ιδιοκτήτη του βράχου. Τον βράχο τον έσκαψε με τα νύχια του. Δεν έχει συμβόλαιο - αλλά υπογραφή αίματος» .

«Τι είδους οικονομική πολιτική είναι αυτή που μου ζητάτε να ψηφίσω - βρήκαμε υποζύγιο που λέγεται λαός και τον πατάμε στο λαιμό; Και η ιστορία μου; Ο πολιτισμός μου; Οι αγώνες μου για τη μεσαία τάξη;»

«Η κατάσταση της ανάγκης αντιστρέφεται και παίρνει ένα ιερό περιεχόμενο. Επικαλούμαι την κατάσταση της ανάγκης να μην σας πληρώσω κύριοι τροικανοί γιατί θα μου πεθάνει το παιδί, θα μου πεθάνει ο λαός»

Επίσης ο κος Πολύδωρας στάθηκε στα ακίνητα των offshore και μίλησε για τελειωτικό χτύπημα στον ελληνικό λαό.

Για να δούμε, θα ενταθούν οι...ανέμοι ή θα κοπάσουν;

Ασύμμετρες απειλές για τον Αντώνη Σαμαρά και λοιπούς Διοκλητιανούς του ελληνικού λαού όπως ο Στουρνάρας και ο Θεοχάρης.

http://www.freepen.gr/           Διαβάστε περισσότερα »

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου