Σάββατο 25 Απριλίου 2015

Γιατί μόνο ογδόντα χιλιάδες κύριε Δημόπουλε;

 



     Βασίλης Βροχαρίδης Δημ.Συμβουλος Δίου-Ολύμπου

Έφτασα πενήντα χρονών και μετά από τρείς (μια ως κοινοτικός και δύο ως δημοτικός σύμβουλος) θητείες το έζησα και αυτό. Να προσπαθώ να προστατέψω τα συμφέροντα του Δήμου και ο άνθρωπος που ο λαός έχει εκλέξει γι’αυτόν ακριβώς τον λόγο να μου κάνει μήνυση και να μου ζητάει ογδόντα χιλιάδες (80.000) ευρώ για συκοφαντική δυσφήμιση του Δήμου. Ο... 

δήμαρχος κύριος Δημόπουλος σε μία επίδειξη εκδικητικότητας, αλαζονείας, παντελούς έλειψης συναδελφικής αλληλεγγύης αλλά και απώλειας της ψυχραιμίας του κάλεσε την οικονομική επιτροπή του Δήμου της οποίας μέλος είμαι και εγώ να εγκρίνει την πρόταση του για ανάθεση της αγωγής εναντίον μου στον δικηγόρο κύριο Κουτσαλή Παύλο, κάτοικο Κατερίνης. Αρχικά διαπιστώνω πως κατά τον κύριο Δήμαρχο κανένας από τους δικηγόρους του Δήμου μας δεν είναι αρκετά ικανός για ένα τέτοιας εθνικής σημασίας θέμα.
Στην ουσία της υπόθεσης τώρα. Είχα καταγγείλει γραπτώς πριν από ένα μήνα περίπου μετά από έρευνα που είχα κάνει πως οι όροι του διαγωνισμού για ανάθεση της καθαριότητας του Δήμου σε ιδιώτη είναι τέτοιοι που οδηγούν σε έναν συγκεκριμένο επιχειρηματία. Την καταγγελία την έκανα πριν ο διαγωνισμός βγει στον αέρα με σκοπό να προστατέψω τα συμφέροντα του Δήμου και ρωτούσα αν ‘’ο Δήμαρχος γνωρίζει αυτά που καταγγέλλω και αν όχι τώρα που ενημερώθηκε τι προτίθεται να κάνει;’’
Τελικά το μόνο που έκανε ο κύριος Δημόπουλος για να προστατεύσει τον Δήμο ήταν να κάνει μήνυση σε μένα. Και ο διαγωνισμός προχώρησε κανονικά με καταληκτική ημερομηνία τις 12 Μαΐου και κανένας όρος του δεν τροποποιήθηκε.
Το ότι ήδη δύο εταιρίες (μία από Θες/νίκη και μία από Ιωάννινα) έχουν υποβάλει ενστάσεις επί των όρων του, το ότι έχει ήδη προσλάβει ο Δήμος εξειδικευμένη δικηγόρο από Αθήνα για να τον υπερασπιστεί κατά των ενστάσεων αυτών, το ότι την καταγγελία μου κανείς δεν μπορεί να την κρίνει αβάσιμη από τη στιγμή που ακόμη δεν έχει τελειώσει η διαδικασία του διαγωνισμού μικρή σημασία μάλλον έχει για τον κύριο Δήμαρχο. Αυτό που μόνο έχει σημασία είναι η ηθική και οικονομική εξόντωση μου επειδή τόλμησα να αμφισβητήσω τις επιλογές της διοίκησης και τα νέα ήθη που αυτή εισήγαγε. Έτσι θα δοθεί ταυτόχρονα και ένα μάθημα σε όποιον άλλον μετά από μένα θελήσει να κάνει το ίδιο.
Λέει ο κύριος Δήμαρχος στην εισήγηση του προς την οικονομική επιτροπή πως οι καταγγελίες μου θέτουν σε αμφισβήτηση την διαφάνεια των διαγωνισμών, κλονίζουν την εμπιστοσύνη του κοινού προς τον Δήμο, απαξιώνουν την φήμη και την ιστορία του, κλονίζουν το κύρος του που έχει αποκτηθεί σε βάθος αιώνων (είχα την εντύπωση πως είμαστε μόλις στον πέμπτο χρόνο ύπαρξης του Δήμου μας) και το πιο σημαντικό απ’όλα, που με γονάτισε πραγματικά συνειδητοποιώντας τι έχω κάνει είναι πως εξαιτίας μου θα επηρεαστεί μελλοντικά και η προσέλευση επισκεπτών και τουριστών.
Έχοντας όλα αυτά από τη μία και από την άλλη το ύψος της περιουσίας μου όπως χαρακτηριστικά αναφέρει ο κύριος Δήμαρχος καταλήγει να μου ζητάει ογδόντα χιλιάδων ευρώ σαν αποζημίωση για την βλάβη που υπέστη ο Δήμος.
Δεν ξέρω τι γνωρίζει ο Δήμαρχος για την περιουσία μου (είναι μέσα και τα χρέη;) αλλά αν είναι όπως τα λέει θεωρώ ότι οι ογδόντα χιλιάδες είναι λίγες. Θα πρέπει κανονικά να ακολουθήσουν μαζικές αγωγές από φορείς και ιδιώτες για διαφυγόντα κέρδη. Και πάλι όμως δεν το βρίσκω αρκετό. Αν πραγματικά προκάλεσα τέτοια ζημιά στον Δήμο η λύση που προτείνω είναι η εκτέλεση μου με λιθοβολισμό στο στρόγγυλο του Λιτοχώρου. Να περνάει ο κάθε δημότης που εθίγη και να μου ρίχνει και μια πέτρα. Να περνάει ο κάθε επιχειρηματίας που θα βλέπει τα εισοδήματα του εξαιτίας μου να συρρικνώνονται και να πετάει ένα τούβλο. Θα έλεγα μάλιστα να γίνει ως είθισται και μία μικρή μελέτη (με απευθείας ανάθεση φυσικά) για τα μπαζοχάλικα που θα χρειαστούν έτσι ώστε να υπάρχει επάρκεια υλικού.
Για το τέλος θέλω να πω στους συναδέλφους μου και μέλη της οικονομικής επιτροπής κυρία Βακουφτσή Ειρήνη και κυρίους Ζτάνη Γιώργο, Σιώκα Θεόδωρο, Μπαμπανίκα Νίκο και Γρεβενίτη Βαγγέλη πως δεν θα σας κρατήσω κακία για την απόφαση που προφανώς θα πάρετε και που μου είναι ήδη γνωστή. Σας καταλαβαίνω. Κάποιες φορές όταν είμαστε μέλη μιας ομάδας είμαστε υποχρεωμένοι να υπακούμε τον αρχηγό ακόμα και αν δεν συμφωνούμε ίσως μαζί του.

Δημοτικός Σύμβουλος Δίου-Ολύμπου
Βασίλης Βροχαρίδης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου