Δευτέρα 5 Οκτωβρίου 2015

Απάντηση Ευγένιου Παπαδόπουλου με θέμα : "Συκοφάντες και λασπολόγοι εντός της Σ.Ε. ΑΝΕΛ Πιερίας!"

 
Με θέμα: "Συκοφάντες και λασπολόγοι εντός της Σ.Ε. ΑΝΕΛ Πιερίας!" απαντάει ο Ευγένιος Παπαδόπουλος σε εξαιρετικά υψηλούς τόνους  από τον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook στην πρόσφατη ανακοίνωση της Συντονιστικής Επιτροπής των ΑΝΕΛ Πιερίας με θέμα : "Ευγένιος Παπαδόπουλος".

Η απαντητική επιστολή :

Στη χώρα και τον τόπο της άκρατης πολιτικής ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΑΣ, εδώ όπου πλέον οι συστημικοί ΛΑΣΠΟΛΟΓΟΙ έχουν ξεπεράσει κάθε όριο της προσωπικής μου, τουλάχιστον, ανοχής, αναλαμβάνω αυτοδικαίως ο ίδιος την υπεράσπιση του εαυτού μου, της όποιας, στοιχειώδους έστω, θετικής αναγνωρισιμότητάς μου και, πρωτίστως, επανέρχομαι ως αμετανόητος υπέρμαχος της ΑΛΗΘΕΙΑΣ και μόνον αυτής!

Συνήγορο μοναδικό και απολύτως αξιόπιστο έχω, όπως πάντα, την κοινωνία μου, αυτήν που παρακολουθεί και βαθμολογεί μέσα από την Ψυχή της, τους αληθινούς και ανυποχώρητους ΑΓΩΝΙΣΤΕΣ της!

Εσάς, λοιπόν, τους, "γενικώς και αορίστως, ανυπογράφως και ανωνύμως" ΑΝΕΛ Πιερίας, τους "υπαρκτούς" μεν ΣΥΚΟΦΑΝΤΕΣ αλλά ποτέ υπογράφοντες ευθαρσώς και με πλήρη ονοματεπώνυμα, τους γνωστούς επίσης εκεί επικεφαλής καρεκλοκένταυρους και ετσιθελικούς διεκδικητές δημόσιων καλοπληρωμένων οφιτσίων, με την παρούσα επιστολή, απαντητική στον οχετό που πρόσφατα ενεργοποιήσατε εναντίον μου με μοναδικό σκοπό και στόχο την διά ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΩΝ αποδόμηση της πολιτικής και προσωπικής μου αξιοπιστίας και αξιοπρέπειας,

ΣΑΣ ΚΑΛΩ

να ανακαλέσετε ΑΜΕΣΑ και ΔΗΜΟΣΙΑ τα όσα χυδαία, ψευδή και ανυπόστατα δημοσιεύσατε εναντίον μου!

Αναφέρομαι, πρωτίστως, στην παράγραφο όπου σύμφωνα με την αθλιότητά σας "παρουσία μαρτύρων παρακάλεσα τον Πρόεδρο των ΑΝΕΛ να με επανεντάξει στην προεκλογική του λίστα"!

Παρά, λοιπόν, την επίμονη, αδιαπραγμάτευτη και ανυποχώρητη μέχρι τέλους άρνησή μου να συνυπάρξω πλέον ιδεολογικά με τον Καμμένο της μεγίστης "κωλοτούμπας" και τα όσα ΑΛΗΘΩΣ και μόνον αυτά συνέβησαν στον 17ο όροφο του λεγόμενου Πύργου Αθηνών κατά την ωριαία εκεί παραμονή μου, το μεσημέρι της 28ης Αυγούστου 2015, ως ΠΡΟΣΚΕΚΛΗΜΕΝΟΣ του γνωστού επιχειρηματία, κατά δήλωσή του δε παιδικού φίλου του Προέδρου των ΑΝΕΛ, εσείς με συκοφαντείτε δημόσια ότι ο ίδιος επεδίωξα συνάντηση με τον Πάνο Καμμένο, στην οποία και τον παρακαλούσα να με ξαναδεχτεί στον... Παράδεισό του!

Λοιπόν, ανεπαρκείς, δίγλωσσοι, αυτοαναιρούμενοι και, συνεπώς, άθλιοι συκοφάντες και επαγγελματίες λοσπολόγοι, ΣΑΣ ΠΡΟΚΑΛΩ να δώσετε δημόσια τα ονοματεπώνυμα των "παρόντων μαρτύρων", ή έστω...ψευδομαρτύρων!

(Δέχομαι ακόμη και "αποδεικτικά στοιχεία" που θα βεβαιώνουν έστω και μία τηλεφωνική ή ηλεκτρονική επικοινωνία μου με τον νικητή Καμμένο μετά τις Εκλογές του Ιανουαρίου!

Δεν τον αναζήτησα, δεν τον ενόχλησα, δεν του ζήτησα ΤΙΠΟΤΕ προσωπικά! Ως συγκυβερνητικό πλέον στέλεχος και υπουργό, τον άφησα στην ησυχία του και στα καθήκοντά του εκείνες, κυρίως, τις μετεκλογικές ημέρες που έσπευδαν ορδές οι "στρατιώτες" του να εκλιπαρήσουν τον καίσαρα για λάφυρα!

Εγώ παρέμεινα και τότε "στον δημιουργικό μου ίσκιο" και δεν απαίτησα το παραμικρό!

Ανάμεσα, βέβαια, στους επαίτες πολιτικών λαφύρων ήταν έκτοτε και συνεχίζουν θρασύτατοι και ανικανοποίητοι οι "αξιότιμοι" αυτοί συντοπίτες μου κατήγοροι! Ιδού, δηλαδή, η αυταπόδεικτη ποιοτική μας διαφορά!)

Έτσι κι αλλιώς, λοιπόν, ως τοπικοί μεγαλοπαράγοντες με την εν λόγω πανάθλια δημοσίευσή σας εμπλέξατε ήδη ευθέως τον Πρόεδρό σας, τον πολλαπλώς, εξάλλου, μέχρι τώρα καταγγελθέντα ως μετρ αναποδείκτων αποκαλύψεων, καταγγελιών, συνωμοσιών κλπ, κλπ, κλπ!

Προς τούτο,και ΑΝ ΔΕΝ ΑΝΑΚΑΛΕΣΕΤΕ άμεσα και δημόσια τις άθλιες εναντίον μου συκοφαντίες σας,θα προκύψει πέραν της καταφυγής μου στην Δικαιοσύνη και μια δημόσια "Ανοιχτή Επιστολή" μου με "παραλήπτη" τον ίδιο τον Πρόεδρό σας και ό,τι προκύψει ως επακόλουθο μιας πανελλήνιας ενημέρωσης!

Πρωτίστως, θα μάθετε ΟΛΟΙ σας να σέβεστε το δικαίωμα του κάθε προδομένου να σας ξεστομεί ένα συνειδητό "ΟΧΙ" και να απομακρύνεται λόγω ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑΣ από τον χώρο της προδοσίας σας!

Θα μάθετε και πολλά ακόμη, Εκτελεστές Συνειδήσεων, Αξιών και Αληθειών!
Κι ας είναι το όποιο τίμημα βαρύτατο, έως και αποτελειωτικό!

Υ.Γ.
Αυτονοήτως, περιμένω από εκείνα τα Μέλη της τοπικής Σ.Ε., φίλους και συμμαχητές στους ΚΑΘΑΡΟΥΣ καιρούς του Κινήματος, που γνωρίζω ότι δεν συμφωνούν με το ήθος, το ύφος αλλά, κυρίως, με τα άνωθεν επιβεβλημένα ΨΕΥΔΗ,να διαχωρήσουν άμεσα και δημόσια την θέση τους!
Το χρωστούν στην Αλήθεια αλλά και σε εμένα που δεν τους απαξίωσα και δεν τους πρόδωσα ποτέ!"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου